Headlinez Home  

RSS Feeds538 Brand Mash-Up: Hardwell rijdt liever Opel dan Audi (MarketingTribune Nieuws)

 
 

20 oktober 2017 13:46:30

 
538 Brand Mash-Up: Hardwell rijdt liever Opel dan Audi (MarketingTribune Nieuws)
 


Het Amsterdam Dance Event is in volle gang, en dat weet de (slimme) marketeer ook. 538, al 25 jaar een belangrijke speler in de dance-scene, organiseerde gisteren The Brand Mash-Up in The Student Hotel met later op de avond een exclusief dj-optreden (200 man) van David Guetta. Voor de klanten én luisteraars van het radiostation. MarketingTribune was erbij en stelde vragen aan dj Hardwell en Tijmen Bos, commercieel directeur bij Talpa Radio.


 
45 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Building Blocks krijgt nieuwe directeur in VS (Emerce Nieuws)
Consument wantrouwt bedrijven online (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten