-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
538 Brand Mash-Up: Hardwell rijdt liever Opel dan Audi (MarketingTribune Nieuws) |
20 oktober 2017 13:46:30 |
538 Brand Mash-Up: Hardwell rijdt liever Opel dan Audi (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Het Amsterdam Dance Event is in volle gang, en dat weet de (slimme) marketeer ook. 538, al 25 jaar een belangrijke speler in de dance-scene, organiseerde gisteren The Brand Mash-Up in The Student Hotel met later op de avond een exclusief dj-optreden (200 man) van David Guetta. Voor de klanten én luisteraars van het radiostation. MarketingTribune was erbij en stelde vragen aan dj Hardwell en Tijmen Bos, commercieel directeur bij Talpa Radio. |
45 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Building Blocks krijgt nieuwe directeur in VS (Emerce Nieuws) Consument wantrouwt bedrijven online (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |