-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
New Skool Media wil meer investeren in digitaal (Emerce Nieuws) |
18 oktober 2017 14:23:25 |
New Skool Media wil meer investeren in digitaal (Emerce Nieuws) |
Tweet Uitgever New Skool Media, onder meer bekend van Elsevier en voormalige Sanoma-titels, gaat meer investeren in digitalisering en online. `We zijn met de printtitels onvoldoende aanwezig in het leven van onze lezer. Tien of twaalf keer per jaar krijgen ze een blad in de bus, maar we moeten in feite dagelijks zichtbaar zijn met goede content,` zegt de nieuwe CEO Erwin van Luit tegen Adformatie. |
28 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Onderzoek naar televisie in 2020: vooral on demand en mobiel? (Dutch Cowboys) ADE-baas Richard Zijlma: `Artiesten promoten het event al vanuit zichzelf` (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |