-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[stelling] `De Nederlandse marketeer moet zich nu al druk gaan maken om waarschuwingsteksten op de verpakkingen van zijn producten met suiker en vet` (MarketingTribune Nieuws) |
14 oktober 2017 08:07:06 |
[stelling] `De Nederlandse marketeer moet zich nu al druk gaan maken om waarschuwingsteksten op de verpakkingen van zijn producten met suiker en vet` (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Zelfbenoemde voedselwaakhond Foodwatch stelt dat de zelfregulering faalt en dat de levensmiddelenindustrie onvoldoende doet om suiker, vet en zout in voedingsmiddelen te verminderen. Volgens het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) bleef het suikergehalte in vrijwel alle voedingsmiddelen de afgelopen vijf jaar gelijk. Volgens foodwatch.org dus een `kraakhelder signaal aan het nieuwe kabinet om de voedingsindustrie harder aan te pakken.´ Moet de Nederlandse marketeer wakker liggen? We vroegen drie packaging designers op bovenstaande stelling te reageren. |
135 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Infographic: e-book markt blijft stabiel (Emerce Nieuws) Programmatic: een jaar na de ANA Papers (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |