-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jeroen Elfferich (Ex Machina): `Interactie rondom online live video rukt op´ (Emerce Nieuws) |
12 oktober 2017 16:26:27 |
Jeroen Elfferich (Ex Machina): `Interactie rondom online live video rukt op´ (Emerce Nieuws) |
Tweet Ex Machina is gespecialiseerd in grootschalige interactie rondom video, met een nadruk op live. Het bedrijf bevindt zich in een transitiefase. Nu nog wordt er met name geld verdiend met interactie rondom televisieprogramma´s, maar het aandeel van online video stijgt snel. Denk aan Facebook live, maar ook aan het van oorsprong gamerskanaal Twitch. `Op Twitch kun je nog een stuk verder gaan, want die hebben API´s waarmee je interactieve lagen over de video zelf heen kunt leggen. Dat kan op dit moment op Facebook nog niet. Het opent allerlei nieuwe mogelijkheden voor creatieven om met live video om te gaan` aldus CEO en medeoprichter Jeroen Elffrich bij Top Names. |
60 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
The Odd Shop maakt campagne voor H-TEAM (MarketingTribune Nieuws) Ga hier maar eens goed voor zitten: een checklist voor de juiste zithouding (Dutch Cowboys) |
blog comments powered by Disqus |