-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[interview Ondernemer 115] Frans Story - algemeen directeur van Van Boxtel hoorwinkels (MarketingTribune Nieuws) |
22 september 2017 00:06:42 |
[interview Ondernemer 115] Frans Story - algemeen directeur van Van Boxtel hoorwinkels (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet MarketingTribune prolongeert de successerie `Ondernemer van de Week`. Als nummer 115 interviewt de redactie Food&Retail: Frans Story, algemeen directeur van Van Boxtel hoorwinkels en uit dien hoofde nauw betrokken bij de sales- en marketingactiviteiten. De markt voor hoorzorg in Nederland is bijzonder te noemen. Dit komt volgens Story met name door de grote rol van de zorgverzekeraars bij het bepalen van de prijs. En door prijsvechters die soms -naar eigen zeggen- `gratis´ aanbieden. Not done voor Van Boxtel. Hoe boek je dan je sales- en marketingsucces in je 64 winkels? |
23 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Met verschillende sokken op Wereld Alzheimer Dag (Adformatie Nieuws) Nieuwe positionering wehkamp, evolueert naar marktplaats (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |