Headlinez Home  

RSS FeedsTransavia en OMX testen retargeting via digitale radio (MarketingTribune Nieuws)

 
 

21 september 2017 10:52:54

 
Transavia en OMX testen retargeting via digitale radio (MarketingTribune Nieuws)
 


Luchtvaartmaatschappij Transavia test samen met OMX, de digitale tak van OMS en digital agency NMPi, de eerste retargeting-campagne in Nederland via digitale radio. Consumenten die naar digitale radio luisteren, horen tijdens de reclamemomenten gerichte spots op basis van eerder zoekgedrag op de website van Transavia.


 
19 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Caroline van Turennout (Zeeman) en Robbert de Vreede (Unilever) in SAN-bestuur (MarketingTribune Nieuws)
Boswachters laten vandaag live op Facebook de mooiste herfstfenomenen zien (Adformatie Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten