-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Transavia en OMX testen retargeting via digitale radio (MarketingTribune Nieuws) |
21 september 2017 10:52:54 |
Transavia en OMX testen retargeting via digitale radio (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Luchtvaartmaatschappij Transavia test samen met OMX, de digitale tak van OMS en digital agency NMPi, de eerste retargeting-campagne in Nederland via digitale radio. Consumenten die naar digitale radio luisteren, horen tijdens de reclamemomenten gerichte spots op basis van eerder zoekgedrag op de website van Transavia. |
19 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Caroline van Turennout (Zeeman) en Robbert de Vreede (Unilever) in SAN-bestuur (MarketingTribune Nieuws) Boswachters laten vandaag live op Facebook de mooiste herfstfenomenen zien (Adformatie Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |