-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Sneller innoveren door slimmer samenwerken (MarketingTribune Nieuws) |
19 september 2017 09:28:32 |
Sneller innoveren door slimmer samenwerken (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Na de muziekindustrie, het toerisme en de banken slaat de digitalisering eindelijk toe in de verzekeringssector. Jonge innovatieve ondernemingen - `insurtechs´ - komen met frisse ideeën, intuïtieve concepten en zitten kort en snel op de markt. Een paar jaar geleden waren deze insurtechs op één hand te tellen, nu zijn het er volgens onze DIA-database wereldwijd ruim 1.500 en is er in 2016 volgens CB Insights ruim 1,7 miljard USD in insurtechs geïnvesteerd.
Voor veel verzekeraars is dit voldoende aanleiding om zenuwachtig te worden en om meer gevoel en grip te willen krijgen op wat er zich precies in de insurtech-wereld afspeelt en welke ontwikkelingen en partijen je meer of minder serieus moet nemen. |
18 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
[interview] KHN: `verhoging btw-tarief is desastreus voor horecaondernemers` (MarketingTribune Nieuws) Sterke stijging marktaandeel NPO Radio 2, forse daling 3FM (Adformatie Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |