Headlinez Home  

RSS FeedsBMW en Microsoft: de auto als digitaal kanaal (Emerce Nieuws)

 
 

19 september 2017 07:42:57

 
BMW en Microsoft: de auto als digitaal kanaal (Emerce Nieuws)
 


Een auto lijkt al lang geen voertuig alleen meer. De auto belooft je inmiddels een `digitale ervaring´, het is een platform. Maar wat betekent dat concreet? In ieder geval dat de auto een nieuw digitaal `touchpoint´ is waarop bedrijven hun klanten kunnen bereiken. Dat vertelt Dieter May, SVP Digital Services & Business Models bij BMW Group.


 
41 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Apple Pay Cash uitgesteld (Emerce Nieuws)
Goed idee: eco-branding zou miljoenen aan inkt kunnen sparen (Dutch Cowboys)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten