-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Begrijpen in-house creatieven de ziel van een merk beter? (MarketingTribune Nieuws) |
22 augustus 2017 00:43:34 |
Begrijpen in-house creatieven de ziel van een merk beter? (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Hoe dichter je als marcommer bij een merk komt te staan, des te interessanter het werk wordt. Voor mij is het daarom geen verrassing dat een groeiend aantal bedrijven kiest voor in-house creatieven. Daar zitten voordelen en nadelen aan. Het grootste voordeel is dat een creatieve geest in een bedrijf een andere context ervaart en tot ander werk komt dan wanneer hij extern, bij een reclamebureau werkt, of bij een communicatiebureau. Een nadeel is de kans op afzondering. Doordat je opgaat in het bedrijf, mis je interactie met andersdenkenden. |
122 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Nieuwe Android heet Oreo (Emerce Nieuws) H&M lanceert nieuwe multichannel formule (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |