Headlinez Home  

RSS FeedsGroupM en adverteerders eisen betere viewability (Emerce Nieuws)

 
 

18 augustus 2017 15:27:32

 
GroupM en adverteerders eisen betere viewability (Emerce Nieuws)
 


De mediatak van WPP, GroupM, voert nieuwe eisen door aan de viewability van reclame op websites, video en social apps. Het wordt gesteund door grote klanten als Unilever, Shell, Subway en Volvo. Vanwege de grote reclamebudgetten van deze bedrijven luisteren internetbedrijven daar naar.


 
68 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Nieuw in het videolandschap: programmatic podding (Emerce Nieuws)
[Commercial Review] Daan van Kuijeren over Apple en Philips (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten