-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Slimme sponsorlessen van Samsung (MarketingTribune Nieuws) |
17 augustus 2017 11:06:32 |
Slimme sponsorlessen van Samsung (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet De successen van prijswinnaars zijn leerzaam, maar dat geldt ook voor de fouten die zij maken - en vakkundig hebben gerepareerd. Succes én fouten stonden onlangs centraal bij een inspiratiesessie van Stichting SponsorRingen. MarketingTribune behandelt ze deze zomer in de serie Sponsorlessen. Vandaag deel 3: de uitdaging van Samsung bij de Olympische sponsoring van Dorian van Rijsselberghe. Hoe riskant was Rio? |
57 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Bluetooth luidspreker met groot bereik (Emerce Nieuws) Focus op efficiency en uniformiteit hindert echte digitale transformatie (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |