-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Keynote Van Eijk (MeMo²) op Sponsorcongres over Red Bull Zeepkisten Race (MarketingTribune Nieuws) |
16 augustus 2017 11:34:17 |
Keynote Van Eijk (MeMo²) op Sponsorcongres over Red Bull Zeepkisten Race (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet De spraakmakende case Red Bull Zeepkisten Race staat centraal in de presentatie van keynote spreker Frank van Eijk, commercial director bij het onafhankelijk onderzoek- en adviesbureau MeMo². De case dient volgens Van Eijk als voorbeeld hoe je met de sponsoring van een lokaal event de doelgroep kunt activeren, en met de ondersteuning van de juiste middelen kunt zorgen voor merkeffecten onder een breder publiek. |
58 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
P&G zoekt nieuwe ideeën voor online marketing tijdens Dmexco (Adformatie Nieuws) Contentmarketeers, maak één grote kalkoen en eet er drie maanden van (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |