-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Waar blijven de hits?! (MarketingTribune Nieuws) |
21 juli 2017 10:18:18 |
Waar blijven de hits?! (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Elke maand bereiken ons weer de zorgwekkende cijfers van de afkalvende kijkcijfers op tv. Met kunst en vliegwerk proberen STER, RTL en SBS aan hun bereiksafspraken te voldoen. Zo introduceerde RTL dit jaar de All Screen GRP voor de doelgroep 20 tot 34 jaar, waarbij commercials zowel op tv als RTLXL worden uitgezonden. Om maar aan de vraag te voldoen van jongere kijkers. |
70 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
UvA gaat partnerschap aan met Microsoft Research Lab Cambridge (Emerce Nieuws) Blockchain in travel: `Elke centrale database wordt overbodig´ (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |