Headlinez Home  

RSS Feeds[Rondvraag] `Zorgt eigen logo juist niet voor meer onderscheid tussen het Nederlands mannenelftal en de dames?` (MarketingTribune Nieuws)

 
 

20 juli 2017 14:33:50

 
[Rondvraag] `Zorgt eigen logo juist niet voor meer onderscheid tussen het Nederlands mannenelftal en de dames?` (MarketingTribune Nieuws)
 


`Onze´ Oranje Leeuwinnen hebben hun eigen logo. De Leeuw is al 46 jaar het logo van het mannenelftal, maar W+K vond het tijd voor een symbool dat alle vrouwenvoetballers in Nederland verbindt. De leeuwin is het resultaat van een samenwerking tussen de KNVB, Nike en W+K. Hannah Smit, artdirector W+K Amsterdam: `Dit nieuwe logo is veel groter dan alleen een campagne of een redesign. Dit is iets blijvends en een sterk statement dat helpt het momentum van het vrouwenvoetbal te accelereren. Het geeft vrouwelijke voetballers en vrouwelijk sporters in het algemeen iets van zichzelf om voor te knokken, niet alleen in Nederland, maar wereldwijd.´ MarketingTribune vroeg 10 marketeers en designers hierop te reageren. De stemming is verdeeld.


 
126 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Tele2 blijft klant bij iProspect (Emerce Nieuws)
Deze klassieke NASA-beelden worden massaal vrijgegeven op YouTube (Dutch Cowboys)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten