Headlinez Home  

RSS Feeds`Consumenten shoppen doelgerichter` (MarketingTribune Nieuws)

 
 

17 juli 2017 09:11:47

 
`Consumenten shoppen doelgerichter` (MarketingTribune Nieuws)
 


Uit onderzoek van marketing- en technologiebedrijf DigitasLBIi blijkt dat 88% van de consumenten voorafgaand aan een aankoop in een fysieke winkel eerst online research doet. Dit is het zogenaamde ROPO-effect (Research Online, Purchase Offline). 82% van de consumenten gebruikt vervolgens de smartphone ook tijdens het shoppen in de winkel. Hun favoriete merk zoeken ze volgens de onderzoekers via Verkooppunten.nl, `dé merkenzoekmachine van Nederland`.


 
42 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Wim Noordzij start eerste marketingbureau voor eSports (MarketingTribune Nieuws)
Drempel e-mailmarketing automation steeds lager (Emerce Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten