-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
`Consumenten shoppen doelgerichter` (MarketingTribune Nieuws) |
17 juli 2017 09:11:47 |
`Consumenten shoppen doelgerichter` (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Uit onderzoek van marketing- en technologiebedrijf DigitasLBIi blijkt dat 88% van de consumenten voorafgaand aan een aankoop in een fysieke winkel eerst online research doet. Dit is het zogenaamde ROPO-effect (Research Online, Purchase Offline). 82% van de consumenten gebruikt vervolgens de smartphone ook tijdens het shoppen in de winkel. Hun favoriete merk zoeken ze volgens de onderzoekers via Verkooppunten.nl, `dé merkenzoekmachine van Nederland`. |
42 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Wim Noordzij start eerste marketingbureau voor eSports (MarketingTribune Nieuws) Drempel e-mailmarketing automation steeds lager (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |