-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Campagnepanel Opel: `Influencer mist´ (Emerce Nieuws) |
29 juni 2017 12:44:31 |
Campagnepanel Opel: `Influencer mist´ (Emerce Nieuws) |
Tweet In het campagnepanel beoordelen drie deskundigen een campagne. Dit keer mogen belangstellenden betalen met YouTubeviews bij Opel. Site: opel.nl Klant: Opel Nederland Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam, Carat, Isobar Gebruikte media: YouTube, PR, blogs Doel van de campagne: De bekendheid van de nieuwe Opel-lijn vergroten. En belangstellende doelgroep activeren: verleiden tot doen van een proefrit. […] |
53 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Creatief trio lanceert nieuw tijdschrift: The Folks of Amsterdam (Adformatie Nieuws) Google ziet link tussen Nederland en FIFA17 (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |