-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
NIMA Young Professionals wil verbinden en inspireren met eigen membership (MarketingTribune Nieuws) |
29 juni 2017 11:54:43 |
NIMA Young Professionals wil verbinden en inspireren met eigen membership (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet NIMA Young Professionals is `trots en blij´ met de geboorte van zijn eigen lidmaatschap bedoeld voor jonge, ambitieuze marketeers. Het nieuwe platform is voor en door marketing communicatie professionals in de leeftijd van 25 tot 35 jaar. Het membership biedt zowel masterclasses bij inspirerende merken, als Meet Ups ´s avonds in de kroeg. Wat de leden van deze community bindt, is volgens voorzitter Guido Smit de ambitie om alles uit jezelf te halen en tegelijkertijd de behoefte aan plezier en informele contacten met gelijkgestemden buiten het werk. Voortkomend uit die behoefte is het NIMA Young Professionals Membership geboren. |
49 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Shopper Marketing Awards meldt 4 winnaars - 8 nominaties (MarketingTribune Nieuws) Chatbot-ontwikkelaar Ecreation naar Watermelon (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |