Headlinez Home  

RSS Feeds[Cannes 2017 wrap up] Wat doen we toch veel goeds. En: `vertrouw op je onzekerheid` (MarketingTribune Nieuws)

 
 

28 juni 2017 20:58:37

 
[Cannes 2017 wrap up] Wat doen we toch veel goeds. En: `vertrouw op je onzekerheid` (MarketingTribune Nieuws)
 


Een bezoek aan het Festival van Creativiteit te Cannes geeft in 2017 het beeld dat de hysterie rond `digital` wat is gaan liggen. En dat ieder serieus merk nu met `purpose` bezig is. Maar als dat slechts een laagje vernis blijkt, dan voegt het goed bezig zijn of de duurzame ambitie weinig toe. Daarnaast was er veel vernieuwend en supercreatief werk te zien. Verfrissende longread / verslag van een persoonlijke zoektocht, door de bril van de marketeer. Inclusief foto`s uit Cannes en een inspirerende kleine selectie van winnend printwerk.


 
98 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Jeroen Lampe (Coca-Cola): `De belangrijkste learning uit CokeTV? Risico nemen!´ (Adformatie Nieuws)
Embassy of Dutch Creativity piekt in Cannes (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten