-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Cannes-jurylid Bas Korsten (JWT Amsterdam): `Nederlandse reclame mag best ambitieuzer` (MarketingTribune Nieuws) |
22 juni 2017 14:04:01 |
Cannes-jurylid Bas Korsten (JWT Amsterdam): `Nederlandse reclame mag best ambitieuzer` (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Tien Nederlandse vakgenoten zitten dit jaar in de jury van reclamefestival Cannes Lions. MarketingTribune vroeg ze naar hun kijk op Cannes en de positie van Nederlandse creativiteit. Aan het woord is ditmaal Bas Korsten, jurylid Promo & Activation en creative partner van het vorig jaar zo enorm succesvolle J. Walter Thompson Amsterdam. `Het gaat in Cannes om durf en schaal.` |
45 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Snapchat Maps - vrienden en events in de buurt ontdekken (Dutch Cowboys) Nederland bij Cannes Lions, de foto´s (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |