Headlinez Home  

RSS FeedsCannes-jurylid Bas Korsten (JWT Amsterdam): `Nederlandse reclame mag best ambitieuzer` (MarketingTribune Nieuws)

 
 

22 juni 2017 14:04:01

 
Cannes-jurylid Bas Korsten (JWT Amsterdam): `Nederlandse reclame mag best ambitieuzer` (MarketingTribune Nieuws)
 


Tien Nederlandse vakgenoten zitten dit jaar in de jury van reclamefestival Cannes Lions. MarketingTribune vroeg ze naar hun kijk op Cannes en de positie van Nederlandse creativiteit. Aan het woord is ditmaal Bas Korsten, jurylid Promo & Activation en creative partner van het vorig jaar zo enorm succesvolle J. Walter Thompson Amsterdam. `Het gaat in Cannes om durf en schaal.`


 
45 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Snapchat Maps - vrienden en events in de buurt ontdekken (Dutch Cowboys)
Nederland bij Cannes Lions, de foto´s (Emerce Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten