-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Marketeer Keith Weed (Unilever): `Niet-stereotype reclame is 25% effectiever` (MarketingTribune Nieuws) |
21 juni 2017 17:01:45 |
Marketeer Keith Weed (Unilever): `Niet-stereotype reclame is 25% effectiever` (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Keith Weed, Chief Marketing en Communications Officer van Unilever zal vanaf vandaag van één issue minder wakker liggen: stereotype reclame. Unilever heeft namelijk samen met de UN Women en belangrijke mediagiganten als WPP, IPG, Fcebook, Google, Mars, Microsoft op Cannes Lions de prestigieuze Unstereotype Alliance gelanceerd. Een wereldwijd initiatief om de stereotype benadering van man en vrouw in de reclame en branded content uit te bannen. |
94 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Robin Piree aan de slag bij Sounds Like Film (Adformatie Nieuws) De DC Daily van 21 juni 2017 (Dutch Cowboys) |
blog comments powered by Disqus |