Headlinez Home  

RSS FeedsMarketeer Keith Weed (Unilever): `Niet-stereotype reclame is 25% effectiever` (MarketingTribune Nieuws)

 
 

21 juni 2017 17:01:45

 
Marketeer Keith Weed (Unilever): `Niet-stereotype reclame is 25% effectiever` (MarketingTribune Nieuws)
 


Keith Weed, Chief Marketing en Communications Officer van Unilever zal vanaf vandaag van één issue minder wakker liggen: stereotype reclame. Unilever heeft namelijk samen met de UN Women en belangrijke mediagiganten als WPP, IPG, Fcebook, Google, Mars, Microsoft op Cannes Lions de prestigieuze Unstereotype Alliance gelanceerd. Een wereldwijd initiatief om de stereotype benadering van man en vrouw in de reclame en branded content uit te bannen.


 
94 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Robin Piree aan de slag bij Sounds Like Film (Adformatie Nieuws)
De DC Daily van 21 juni 2017 (Dutch Cowboys)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten