Headlinez Home  

RSS FeedsMarketeer Weed (Unilever): niet-stereotiepe ads zijn 25% effectiever (MarketingTribune Nieuws)

 
 

21 juni 2017 15:57:09

 
Marketeer Weed (Unilever): niet-stereotiepe ads zijn 25% effectiever (MarketingTribune Nieuws)
 


Keith Weed, Chief Marketing en Communications Officer van Unilever zal vanaf vandaag van 1 issue minder wakker liggen: stereotiepe reclame. Unilever heeft namelijk samen met de UN Women en belangrijke mediagiganten als WPP, IPG, Fcebook, Google, Mars, Microsoft op Cannes Lions de prestigieuze Unstereotype Alliance gelanceerd. Een wereldwijd initiatief om de stereotiepe benadering van man en vrouw in de reclame en branded content uit te bannen.


 
70 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Nominaties bekend voor Radio Advertising Awards (MarketingTribune Nieuws)
Fonds Gehandicaptensport maakt confronterende campagne (Adformatie Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten