-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
RA*W in Cannes: Dit is een betekenisloze blog (MarketingTribune Nieuws) |
21 juni 2017 09:28:35 |
RA*W in Cannes: Dit is een betekenisloze blog (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Wanneer je op Cannes rondloopt wordt duidelijk dat grote mediamerken als Facebook, YouTube en Snapchat de boulevard grotendeels domineren. Ook binnen het Palais is er veel ruimte gereserveerd voor deze grote partijen. Als strateeg bij Isobar (en Cannes-blogger namens RA*W) heb ik in aanloop naar Cannes vooral gezocht naar talks die mij kunnen inspireren en verrassen en besloot ik talks van de grotere partijen niet bij te wonen. |
62 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
YouTube verleidt reclamebranche tot bumper ads (Emerce Nieuws) CEO van Uber stapt op (Dutch Cowboys) |
blog comments powered by Disqus |