-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
KLMīs chatstrategie: 15 procent online boarding passes via Messenger (Emerce Nieuws) |
21 juni 2017 07:45:13 |
KLMīs chatstrategie: 15 procent online boarding passes via Messenger (Emerce Nieuws) |
Tweet KLM gaat klanten steeds vaker al dan niet geautomatiseerd bedienen via chatapps als WeChat, Messenger ook Twitter. De eigen website en app maken in ieder geval gedeeltelijk plaats voor de conversatie op locatie. Het gesprek zoekt KLM op, op de plekken waar klanten zich al bevinden. Om er vragen te beantwoorden en zeker ook om functies die nu nog in de site en app zitten daar naartoe te brengen. |
71 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Privacybrowser Mozilla nu ook voor Android (Emerce Nieuws) CEO Travis Kalanick keert niet meer terug bij Uber (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |