Headlinez Home  

RSS FeedsKLMīs chatstrategie: 15 procent online boarding passes via Messenger (Emerce Nieuws)

 
 

21 juni 2017 07:45:13

 
KLMīs chatstrategie: 15 procent online boarding passes via Messenger (Emerce Nieuws)
 


KLM gaat klanten steeds vaker al dan niet geautomatiseerd bedienen via chatapps als WeChat, Messenger ook Twitter. De eigen website en app maken in ieder geval gedeeltelijk plaats voor de conversatie op locatie. Het gesprek zoekt KLM op, op de plekken waar klanten zich al bevinden. Om er vragen te beantwoorden en zeker ook om functies die nu nog in de site en app zitten daar naartoe te brengen.


 
71 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Privacybrowser Mozilla nu ook voor Android (Emerce Nieuws)
CEO Travis Kalanick keert niet meer terug bij Uber (Emerce Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten