-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Victor Knaap (MediaMonks): `Elke Leeuw is speciaal` (MarketingTribune Nieuws) |
20 juni 2017 12:22:40 |
Victor Knaap (MediaMonks): `Elke Leeuw is speciaal` (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Eenentwintig nominaties vergaarde het Nederlandse productiebedrijf MediaMonks in het openingsweekend van Cannes Lions. Daarmee zetten de `Monks` het succes van afgelopen jaar voort. MarketingTribune sprak met CEO Victor Knaap over Leeuwen, jonge honden en internationale expansie. |
46 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Welkom in het tijdperk waarin merken FRESH en living services moeten zijn (MarketingTribune Nieuws) Klein meisje met paardenstaartje is grote winnaar bij PR Lions in Cannes (Adformatie Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |