Headlinez Home  

RSS FeedsWelkom in het tijdperk waarin merken FRESH en living services moeten zijn (MarketingTribune Nieuws)

 
 

20 juni 2017 12:17:30

 
Welkom in het tijdperk waarin merken FRESH en living services moeten zijn (MarketingTribune Nieuws)
 


The Click Won´t Stick vond op donderdag 8 juni plaats; een event van Kaliber en MarketingTribune over de nieuwste vormen van interactie tussen merk en mens, ofwel merkcommunicatie in het tijdperk voorbij de klik. Want mensen zijn meer dan een paar ogen en een wijsvinger. Dankzij digitalisering kunnen alle zintuigen (en meer!) benut worden in communicatie. Je moet als merk wel meegaan met de veranderende mediaconsumptie, maar hoe? Vier sprekers met verschillende achtergronden kwamen het publiek voorzien van nieuwe inzichten die samen een antwoord bieden op deze vraag. In deze serie blogs komen ze allemaal aan bod. Eerste in rij: Pieter Paul van Oerle, innovation lead bij Accenture en strategy director bij The Next Web. Hij legde uit wat een merk vandaag de dag geliefd maakt en hoe het zich moet ontwikkelen om te kunnen blijven bestaan in een wereld die steeds meer digitaal en daarmee ingewikkelder wordt.


 
48 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
VHD ontwikkelt packaging voor citroenolie San Mauro (MarketingTribune Nieuws)
Victor Knaap (MediaMonks): `Elke Leeuw is speciaal` (MarketingTribune Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten