Headlinez Home  

RSS Feeds[designpanel] `Mooie poging om een merk uit het verleden hedendaags te maken` (MarketingTribune Nieuws)

 
 

26 mei 2017 17:01:06

 
[designpanel] `Mooie poging om een merk uit het verleden hedendaags te maken` (MarketingTribune Nieuws)
 


Brandnew heeft de nieuwe verpakkingen voor Jozo ontworpen. Merkeigenaar AkzoNobel wil voor zout in het algemeen en Jozo in het bijzonder weer waarde en waardering genereren. Zout geeft niet alleen een zoute smaak, maar haalt ook de smaak van de individuele ingrediënten naar boven. De herkomst, vorm en grootte van de korrel zijn daarbij bepalend. Jozo wil consumenten én professionals helpen om het beste uit de maaltijd te halen met het juiste zout. Ook is er op de verpakking aandacht voor de positieve effecten van toegevoegd jodium en de light variant die 70 procent minder natrium bevat. Het nieuwe logo staat voor de vorm van zoutkristallen en is een octogoon die refereert aan de acht verschillende korrelgroottes waarin Jozo verkrijgbaar is. Hoe oordeelt ons panel?


 
201 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Snelste Jaguar ooit voor op de openbare weg: XE SV Project 8 (Dutch Cowboys)
De DC Daily van 26 mei 2017 (Dutch Cowboys)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten