Headlinez Home  

RSS FeedsShoppen & clichés: de doīs en donīts bij marketing gericht op vrouwen (Frankwatching)

 
 

20 mei 2017 09:36:29

 
Shoppen & clichés: de doīs en donīts bij marketing gericht op vrouwen (Frankwatching)
 


Mannen en vrouwen zijn heel verschillend van elkaar. We zijn nu eenmaal anders bedraad als het gaat om onze perspectieven, motieven, beweegredenen en acties. Dat heeft ook invloed op hoe mannen en vrouwen winkelen. En dus ook op hoe je als marketeer je doelgroepen moet aanspreken.  Ik ga mīn handen hier niet branden aan een discussie [â€Ķ]


 
146 viewsCategorie: Multimedia > Internet
 
Ubuntu-bug geeft gastgebruikers vrije toegang (Webwereld)
Watch and buy: 6 verdienmodellen voor online videoplatforms (Frankwatching)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Internet


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten