-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Internet
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Waarom onwetendheid succes brengt voor Uber, Snapchat en Amazon (Frankwatching) |
30 april 2017 09:44:13 |
Waarom onwetendheid succes brengt voor Uber, Snapchat en Amazon (Frankwatching) |
Tweet Column – ‘Loss is the new black’, zo is de titel van de presentatie. Ik vertaal het maar als ‘verlies is de nieuwe winst’. Het is een verhaal van Scott Galloway: wat heeft het voor zin om winst te maken? Amazon heeft een beurswaarde van zo’n driehonderd miljard en maakt nauwelijks winst. Als je dit […] |
297 viewsCategorie: Multimedia > Internet |
Huis verkopen? In 8 stappen doe je het zelf met een multichannelstrategie (Frankwatching) 5 grote valkuilen die je tegenkomt bij de ontwikkeling van een website (Frankwatching) |
blog comments powered by Disqus |