-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Laten we stoppen met de strijd tussen marketing en IT (MarketingTribune Nieuws) |
28 april 2017 13:43:00 |
Laten we stoppen met de strijd tussen marketing en IT (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Marketeers lijken gevangen te zitten in een voortdurende cyclus van vraag, actie en vervolgens het meten van de resultaten. Tegelijkertijd veranderen de wensen van de klant voortdurend. Zij passen hun verwachting aan op basis van nieuwe populaire technologieën. Technologieën die zelf ook continu aan verandering onderhevig zijn. Keer op keer moeten marketeers hun toegevoegde waarde bewijzen op basis van resultaten door slimme strategieën te ontwikkelen die de digitale transformatie ondersteunen. |
106 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Max Verstappen raakt bevriend met een robot in campagne voor Exact (Adformatie Nieuws) Pim van der Feltz (Google) treedt toe tot Raad van Commissarissen NS (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |