-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Post-itīs, per ongeluk uitgevonden (MarketingTribune Nieuws) |
28 april 2017 12:00:57 |
Post-itīs, per ongeluk uitgevonden (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Dat gebeurt wel eens met uitvindingen, ze ontstaan per ongeluk. Zo ook de Post-it. In 1968 deed wetenschapper Spencer Silver een poging om supersterke lijm voor 3M Laboratories te ontwikkelen. Hij creÃŦerde echter een zwakhechtende lijm. Silver wist niet wat hij hier mee aan moest en liet zijn ontdekking `op de plank liggen`. |
105 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
[interview] Instore-specialist Vlastuin CDI: `het stimuleren van conversie is een kwestie van emotie` (MarketingTribune Nieuws) [Commercial Review] Daan van Kuijeren: Leffe, Pearle, War Child (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |