Headlinez Home  

RSS FeedsYellowbrick en RLVNT lanceren datagedreven campagne (MarketingTribune Nieuws)

 
 

28 april 2017 11:37:38

 
Yellowbrick en RLVNT lanceren datagedreven campagne (MarketingTribune Nieuws)
 


Uit het onderzoek bleek onder andere dat de top tien frustraties rondom parkeren allemaal gaan over gemak, snelheid en kosten. Ook bleek dat Yellowbrick juist deze frustraties wegneemt. Er werd daarom gekozen om deze drie belangrijkste voordelen voor parkeerders centraal te zetten in de campagne.


 
96 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
24i en SpotX in adverteren voor connected tv (Emerce Nieuws)
Yoki Network en Young Advertising samen verder (Adformatie Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten