-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Data-analyse is missing link om content persoonlijk te maken (MarketingTribune Nieuws) |
24 maart 2017 13:51:23 |
Data-analyse is missing link om content persoonlijk te maken (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Het doorlopend verbeteren van de klantervaring en de ontwikkeling van aantrekkelijke digitale content om deze ervaringen te ondersteunen blijven dit jaar topprioriteit voor marketeers. Tegelijkertijd blijven de investeringen in data-analyse om deze klantervaringen te personaliseren en optimaliseren achter. Dit blijkt uit de Digital Intelligence Briefing die Adobe dit jaar voor de zevende keer samen met Econsultancy uitvoerde. Voor het onderzoek zijn meer dan 14.000 digital marketing en e-commerce professionals ondervraagd in EMEA, de VS en APAC. |
82 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Er komen wéér nieuwe emoji aan (Dutch Cowboys) Een balletje overgooien in virtual reality (Dutch Cowboys) |
blog comments powered by Disqus |