-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tabaksgigant waarschuwt andere merken voor designterreur (MarketingTribune Nieuws) |
23 maart 2017 11:55:56 |
Tabaksgigant waarschuwt andere merken voor designterreur (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Tijdens mijn bezoek aan de IFE (International Food and Drink Event) in London werd ik ongemakkelijk verrast door de beursstand van Japan Tobacco International (JTI). Uiteraard niet vanwege haar sigarettenmerken zoals o.a. Camel maar, zoals ze het zelf zeggen, the future of brands. Om een wake-up call te geven aan alle voedsel- en drankbedrijven en ze te waarschuwen voor het toenemende gevaar voor hun merken. Ook zij zullen straks volgens JTI net als sigaretten moeten gaan waarschuwen voor de `gevarenī die hun product meebrengt. |
51 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Eric Leebeek (retailer Plus): `In 2017 krijgt biologisch veel aandacht` (MarketingTribune Nieuws) Micro-influencer soms belangrijker dan groot bereik (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |