-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Waarom media monitoring de brug slaat tussen data science en marketing (MarketingTribune Nieuws) |
22 maart 2017 13:51:45 |
Waarom media monitoring de brug slaat tussen data science en marketing (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet In het digitale tijdperk kan de moderne marketeer niet zonder affiniteit met data. We worden overrompeld met termen als big data, data driven marketing en data science. En terecht. Marketing activiteiten slechts baseren op intuïtie en ervaring is niet voldoende om écht succesvol te zijn. Toch is data science voor marketeers vaak een ongekend gebied. Maar wat is data science eigenlijk? Moeten alle marketeers nu ook expert in data en statistiek worden? En waarom is media monitoring de data oplossing voor de moderne marketeer? |
57 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
CEO Jumbo schrijft pitchwedstrijd uit (Emerce Nieuws) #AWE 2017: 'Trump is goed voor onze abonnementen' (Adformatie Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |