Headlinez Home  

RSS FeedsWaarom media monitoring de brug slaat tussen data science en marketing (MarketingTribune Nieuws)

 
 

22 maart 2017 13:51:45

 
Waarom media monitoring de brug slaat tussen data science en marketing (MarketingTribune Nieuws)
 


In het digitale tijdperk kan de moderne marketeer niet zonder affiniteit met data. We worden overrompeld met termen als big data, data driven marketing en data science. En terecht. Marketing activiteiten slechts baseren op intuïtie en ervaring is niet voldoende om écht succesvol te zijn. Toch is data science voor marketeers vaak een ongekend gebied. Maar wat is data science eigenlijk? Moeten alle marketeers nu ook expert in data en statistiek worden? En waarom is media monitoring de data oplossing voor de moderne marketeer?


 
57 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
CEO Jumbo schrijft pitchwedstrijd uit (Emerce Nieuws)
#AWE 2017: 'Trump is goed voor onze abonnementen' (Adformatie Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten