-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Burger King is Cannes Lions Creative Marketer of the Year 2017 (MarketingTribune Nieuws) |
22 maart 2017 11:38:42 |
Burger King is Cannes Lions Creative Marketer of the Year 2017 (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Het Cannes Lions International Festival of Creativity roept fastfoodketen Burger King uit tot Cannes Lions Creative Marketer of the Year 2017. Volgens de jury verdient Burger King deze internationale award, omdat het merk `creativiteit omarmt en aanmoedigt in alle merkcommunicatie´. Ook is de jury, een initiatief van de Cannes Lions-organisatie, zeer enthousiast over de `inspirerende wereldwijde marketing rondom de Burger King producten´. |
46 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Triple blijft branding-partner Max Verstappen (MarketingTribune Nieuws) Flinders, HelloPrint en Picnic naar E-commerce Live! (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |