-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jumbo zet Woezel & Pip in als gezonde inspiratiebron kids (MarketingTribune Nieuws) |
22 februari 2017 01:12:36 |
Jumbo zet Woezel & Pip in als gezonde inspiratiebron kids (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Jumbo Supermarkten en Woezel & Pip lanceren een nieuwe productlijn met verantwoorde producten voor kinderen. Hiermee willen zij ouders en kinderen inspireren met een bewuster alternatief in voeding en een positief verschil maken in het eetgedrag van gezinnen. De producten zijn ontwikkeld volgens de criteria van de Reclame Code Commissie voor producten gericht op kinderen. |
111 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Fox Sports volgt Feyenoord en PSV met virtuele camera (MarketingTribune Nieuws) Nog één week om in te schrijven voor SpinAwards (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |