-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Jumbo zet Woezel & Pip in als inspiratiebron kids en gezond eten (MarketingTribune Nieuws) |
21 februari 2017 16:14:42 |
Jumbo zet Woezel & Pip in als inspiratiebron kids en gezond eten (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Jumbo Supermarkten en Woezel & Pip lanceren een nieuwe productlijn met verantwoorde producten voor kinderen. Hiermee willen zij ouders en kinderen inspireren met een bewuster alternatief in voeding en een positief verschil maken in het eetgedrag van gezinnen. De producten zijn ontwikkeld volgens de criteria van de Reclame Code Commissie voor producten gericht op kinderen. |
77 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Google hoeft zoekresultaten naar schadelijke publicaties niet te verwijderen (Emerce Nieuws) Nederlandse TU-student bouwt M&M`s sorteermachine - omdat het kan (Dutch Cowboys) |
blog comments powered by Disqus |