-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[marketingscience] Klantinzicht met unstructured data (MarketingTribune Nieuws) |
21 februari 2017 08:10:40 |
[marketingscience] Klantinzicht met unstructured data (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Bedrijven gaan steeds verder om zich te verdiepen in de ervaring van de klant. Een tevredenheidscijfer alleen zegt al lang niet genoeg meer. Er moet gericht en efficiënt gestuurd kunnen worden op het creëren van meer tevreden en loyale klanten. Dat betekent: draaien aan de knoppen met hoge impact. Maar wat zijn deze impactvolle knoppen, waarom is een klant tevreden of juist niet? En welk deel van een product of dienst heeft hier de meeste impact op? Deze inzichten ontdek je met behulp van modellen op unstructured data. |
55 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Wat houdt B2B-bedrijven over vijf jaar bezig? (Emerce Nieuws) Snap begint losse verkoop Spectacles (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |