Headlinez Home  

RSS Feeds[marketingscience] Klantinzicht met unstructured data (MarketingTribune Nieuws)

 
 

21 februari 2017 08:10:40

 
[marketingscience] Klantinzicht met unstructured data (MarketingTribune Nieuws)
 


Bedrijven gaan steeds verder om zich te verdiepen in de ervaring van de klant. Een tevredenheidscijfer alleen zegt al lang niet genoeg meer. Er moet gericht en efficiënt gestuurd kunnen worden op het creëren van meer tevreden en loyale klanten. Dat betekent: draaien aan de knoppen met hoge impact. Maar wat zijn deze impactvolle knoppen, waarom is een klant tevreden of juist niet? En welk deel van een product of dienst heeft hier de meeste impact op? Deze inzichten ontdek je met behulp van modellen op unstructured data.


 
55 viewsCategorie: Multimedia > Marketing
 
Wat houdt B2B-bedrijven over vijf jaar bezig? (Emerce Nieuws)
Snap begint losse verkoop Spectacles (Emerce Nieuws)
 
 
blog comments powered by Disqus


Headlinez.nl
Het laatste nieuws verzameld op onderwerp, uit meer dan duizend nieuwsbronnen

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Registreren | WW Ophalen

Zoek:

Marketing


Copyright © 2008 - 2024 Indigonet Services B.V.. Contact: Tim Hulsen. Lees hier onze privacyverklaring.
Andere websites van Indigonet Services B.V.: Vacatures News Science Tweets Nachrichten