-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[designpanel] Gkazas: `De familie heeft zeker mijn sympathie` (MarketingTribune Nieuws) |
24 januari 2017 08:04:01 |
[designpanel] Gkazas: `De familie heeft zeker mijn sympathie` (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Designbureau Today heeft voor het Nederlands-Griekse olijfoliemerk Gkazas de totale branding ontwikkeld: logo, packaging design, illustraties, (food)fotografie, website en brandmovie. Het familiebedrijf produceert olijfolie op Kreta. Today: `De look & feel benadrukt het familiekarakter. We fotografeerden de familie en vrienden en bedachten de kreet `Oil in the Family`. We bestickerden zelfs de bestelbus.´ Door het redesign is het aantal verkooppunten gestegen van 20 in 2014 naar ruim 120 in 2016. Wat denkt ons panel van marketeers? |
35 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
YouTube begint aan afscheid van cookies & pixels (Emerce Nieuws) 175 miljoen dollar voor lokale marktplaats Letgo (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |