-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Knikken als corebusiness (MarketingTribune Nieuws) |
23 januari 2017 12:07:47 |
Knikken als corebusiness (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Wat is het toch heerlijk als iemand het volledig met je eens is. Instemmend knikt als je iets beweert, lacht als je iets grappigs vertelt en elke stelling, hoe aanvechtbaar ook, bevestigt: `Dat wilde ik ook net zeggen!` Een beetje zoals zoŽn knikkende hoedenplankhond. Die volgt je overal, waar je ook naartoe rijdt. En ga je links, dan knikt-ie braaf ja, ga je rechts, dan knikt-ie net zo hard. Enige nadeel is misschien dat je zelf geen stap verder komt. Behalve voor het strelen van je eigen ego heeft zo iemand namelijk weinig nut. Des te opvallender dat er in PR en communicatie zoveel adviseurs en professionals zijn die van knikken hun corebusiness hebben gemaakt. |
37 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Wie is de Mol hints: `einde verhaal` (Dutch Cowboys) Clockwork haalt Jeroen Flink als nieuwe creative director (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |