-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Sourcy brengt ode aan `vol Nederlands karakter` (MarketingTribune Nieuws) |
23 januari 2017 10:43:59 |
Sourcy brengt ode aan `vol Nederlands karakter` (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Sourcy, mineraalwater van Nederlandse bodem, is vanaf 23 januari voor het eerst sinds jaren terug op televisie. Samen met Brand New Telly werd een nieuwe merkcampagne bedacht en geproduceerd die net zo Nederlands wil zijn als het water zelf. Water heeft volgens Vrumona het Nederlandse karakter gevormd en het Nederlandse karakter heeft Sourcy gevormd. De commercial laat Nederland zien vanuit het perspectief van de regendruppel. |
37 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Het ging niet vlekkeloos, maar Trump runt nu @POTUS (Dutch Cowboys) Rijksoverheid maakt vuurwerkcampagne met Dumpert en de `Biemī-meneer (Adformatie Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |