-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[boxtoernooi] HelloFresh personaliseert maaltijdboxen (MarketingTribune Nieuws) |
23 januari 2017 10:21:10 |
[boxtoernooi] HelloFresh personaliseert maaltijdboxen (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Vanaf nu kunnen klanten van HelloFresh hun maaltijdbox nog verder afstemmen op hun persoonlijke voorkeuren en behoeften. Naast de reeds bestaande `Original´, `Family´ en `Veggie´ box, kunnen de klanten nu ook kiezen voor een voorkeur gefocust op de calorie inname, een voorkeur met snel te bereiden recepten en een voorkeur met zogenaamde `discovery´ gerechten, speciaal voor avontuurlijke thuischefs. Hiermee sluit het foodmerk aan op de Personalisatietrend in marketing, het hoofdthema van de komende MarketingTribune MT2. |
32 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Bijna half miljoen voor BitSensor (Emerce Nieuws) [Boek] Huub van Osch: `Mannen maken sneller beslissingen, maar vrouwen maken betere´ (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |