-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Dutch Open Hackathon 2016: A-merken op zoek naar innovatie (MarketingTribune Nieuws) |
2 december 2016 10:10:17 |
Dutch Open Hackathon 2016: A-merken op zoek naar innovatie (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet De Kamer van Koophandel, KLM, Philips, Politie, PostNL en Schiphol Group dagen jonge ondernemers uit om in het weekend van 9 tot 11 december tijdens de Dutch Open Hackathon creatieve, digitale oplossingen te vinden voor innovaties thuis, op straat en zakendoen. Meer dan 350 jonge ondernemers doen eraan mee. Multidisciplinaire teams van ict´ers, designers en marketeers, werken dan 48 uur achter elkaar door bij CIC in het Groothandelsgebouw om vernieuwende antwoorden te vinden op de vragen van de grote organisaties. |
14 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
[Interview] Isabelle Dacz: `MEC is geobsedeerd door het willen begrijpen van de consumer journey` (MarketingTribune Nieuws) Marketeer Fleurop wil wauw effect bij ontvanger bloemen (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |