-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Gouden Windei voor Healthy People-nep juice (MarketingTribune Nieuws) |
1 december 2016 12:28:45 |
Gouden Windei voor Healthy People-nep juice (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Sapmerk Healthy People heeft het Gouden Windei gewonnen. Het sapje `blauwe bosbes en framboos` is volgens voedselwaakhond Foodwatch het meest misleidende product van 2016. Het drankje bestaat volgens Foodwatch vooral uit goedkoop appel- en druivensap en amper uit de beloofde bosbes en framboos. 36 procent van de 24.000 stemmen ging naar Healthy People. Ook Red Bull en Optimel Griekse Stijl werden bekroond. |
32 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Lancering Samsung Pay in Engeland uitgesteld (Emerce Nieuws) Taco Rijssemus (KRO-NCRV) wordt ceo van IDTV (MarketingTribune Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |