-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Hans Erik Tuijt (Heineken) is Sponsor Personality van 2016 (MarketingTribune Nieuws) |
1 december 2016 11:54:54 |
Hans Erik Tuijt (Heineken) is Sponsor Personality van 2016 (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Hans Erik Tuijt, global sponsorship director van Heineken International, is afgelopen week uitgeroepen tot Sponsor Personality van het jaar 2016. Tuijt werkt bij Heineken sinds 1988 en is alweer tien jaar verantwoordelijk voor global sponsoring. `Vraag niet wat een sponsorplatform kost, vraag me liever wat het oplevert.´ |
10 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
Anna Maria Kooistra en Marieke Wijnmaalen vormen directie Media Tornado, Yvette Hes emigreert (MarketingTribune Nieuws) Almere wil het Formule 1 circus naar Nederland halen (Dutch Cowboys) |
blog comments powered by Disqus |