-
-
-
-
-
-
-
-
-
- Marketing
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
[marketingscience] Verzekeren 2.0 (MarketingTribune Nieuws) |
1 december 2016 08:04:17 |
[marketingscience] Verzekeren 2.0 (MarketingTribune Nieuws) |
Tweet Verzekeren is iets wat elke Nederlander doet. We verzekeren onze levens, spullen, voertuigen en gezondheid. Helaas gaat verzekeren lang niet altijd eerlijk. Neem nu een autoverzekering: twee klanten die hetzelfde risicoprofiel hebben, betalen vrijwel altijd bijna dezelfde premie. De manier waarop deze persoon rijdt en hoe risicovol hij is voor schade wordt niet meegenomen in de berekening voor de premie. De een kan dus rijden als een maniak en tegelijkertijd dezelfde premie betalen als een `netteŽ automobilist. |
12 viewsCategorie: Multimedia > Marketing |
`Zonder transparantie noemt straks iedereen zich service designerŽ (Emerce Nieuws) `Amazon trok 37 procent van de Thanksgiving verkopen naar zich toeŽ (Emerce Nieuws) |
blog comments powered by Disqus |